rekvalifikace, školení, daňové semináře, služby v oblasti BOZP a PO

ÚVOD                KURZY              SEMINÁŘE             BOZP servis           O NÁS             KONTAKT            CERTIFIKÁTY

 

Elektronická evidence tržeb, využití, poznatky z praxe

 

 

LEKTOR: Ing. Jitka Gřegořová  praxe na Finančním ředitelství v Ostravě, dlouhodobě působící lektorka

 

TERMÍN :  připravujeme

 

Variabilní symbol: .....  

 

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás informovat o změně data konání semináře ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB, VYUŽITÍ, POZNATKY Z PRAXE.

 

Z důvodů nálezu Ústavního soudu v Brně, který byl uveřejněn v pátek 15.12. 2017, který  ruší mimo jiné termín  spuštění 3. a 4. fáze EET, tj. k 1.3.2018, a k 1.6.2018, rušíme termín přednášky ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB, VYUŽITÍ, POZNATKY Z PRAXE plánované na 30.01.2018.

 

Vláda resp. ministerstvo financí bude na tento nález ÚS reagovat návrhy změn v zákoně o evidenci tržeb. Z výše uvedených důvodů stanovíme nový termín přednášky poté, až bude novelizovaný zákon o evidenci tržeb schválen a změny projdou sbírkou zákonů.

 

Děkujeme za pochopení.

 

 

 

Program:

·        Podstata zákona č. 112/2016 Sb. o evidenci tržeb, doprovodný zákon č. 113/2016 Sb.

·        Kontaktní místo správce daně

·        Postupný náběh evidence tržeb dle jednotlivých fází elektronické evidence tržeb

·        Minoritní činnost

·        Evidovaná tržba (vymezení evidované tržby, storno a opravy, nepřímé zastoupení, pověření k evidování tržeb)

·        Tržby evidované ve zjednodušeném režimu

·        Tržby vyloučené z evidence tržeb

·        Autentizační údaje, údaje o provozovnách, certifikát pro evidenci tržeb

·        Obsah evidenční povinnosti, rozsah zasílaných údajů, údaje na účtence

·         Jak evidovat v běžném režimu a  zjednodušeném režimu

·         Informační povinnost, závazné posouzení

·         Kontrolní nákup, správní delikty

·         Aktuální poznatky z praxe

 

Účastníci obdrží písemné materiály k danému tématu.

 

 

MÍSTO KONÁNÍ: Národní dům, ul. Palackého 134, Frýdek -Místek 738 01

 

ZAHÁJENÍ: 8.30 hod presence probíhá od 7.45 hod

 

CENA: 950.-Kč bez 21% DPH Cena včetně DPH: 1.150.-Kč

 

PLATBA: Převodem z účtu - Komerční banka a.s., Číslo účtu: 56745781/0100

Po připsání platby na náš účet obdržíte při prezenci na semináři daňový doklad.

 

VARIABILNÍ SYMBOL: ...

 

           Na semináři obdržíte bezplatně občerstvení ve formě kávy, čaje, dle Vaší chuti a volby.

Na Vaši účast se těší spolu s přednášejícím   Firma R E D O S   Wallerová Karla

IČ 12092606,  DIČ CZ 475731507,

Zápis  živnostenský rejstřík  Živnostenský  úřad města Frýdku-Místku ev.č. 380202-3542-01

                     

Adresa pro zasílání  pošty: Wallerová Karla - REDOS

                                                Legionářská 443, 738 01 Frýdek Místek 

 

- ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA SEMINÁŘŮ -

 

ÚVOD                KURZY              SEMINÁŘE             BOZP servis           O NÁS             KONTAKT            CERTIFIKÁTY